بزرگترین وبسایت دانلود(موزیک .نرم افزار .اس ام اس.عکس)

هرآنچه شما بخواهید اینجاست

دانلود بازی Haunted Legends 4 The Curse of Vox برای PC

Haunted Legends 4 The Curse of Vox – عنوان یک بازی زیبا به سبک Hidden Object است.در این بازی به تحقیق و پژوهش پیرامون یک خانه که گویا خالی از سکنه اما مملو از ارواح است خواهید پرداخت.سیلویا که از مدت ها پیش در این زمینه از شما درخواست کمک کرده بود دیگر طاقتش تاخت شده است.نیروی پلیس پرونده مفقود شدن برابر او را مختومه اعلام کرد و حالا تنها امید سیلویا برای روشن شدن این موضوع شما هستید.اما مشکل بزرگی که فعلا پیش روی شماست همانا فتح خانه توسط ارواح است.چگونه می توان آنها را به عقب راند ؟ آیا می توان با آنها صلح کرد ؟ گویا پاسخ تمامی این پرسش ها در کتابچه ای در زیرزمین خانه قرار دارد..  
 

Haunted Cover دانلود بازی Haunted Legends 4 The Curse of Vox برای PC

 

دانلوددرادامه مطلب


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:دانلود بازی Haunted Legends 4 The Curse of Vox برای PC,

] [ 23:42 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

بازی بسیار جالب و خاطره انگیز مدیریت شهر Monopoly Tycoon

 

Monopoly tycoon بازی بسیار جالب و خاطره انگیز مدیریت شهر Monopoly Tycoon

همان طور که بسیاری از شما کاربران آشنایی دارید سری بازی های Monopoly در دنیای مجازی و حتی واقعی از سال ها پیش از محبوبیت خاصی برخوردار بوده که این محبوبیت موجب ساخته بازی های کامپیوتری آن پس از بازی های فکری و صفحه ای شده است. Monopoly Tycoon عنوانی نه چندان جدید ولی فوق العاده سرگرم کننده بوده که با سبکی مدیریتی و استراتژیک طراحی شده است.

در این بازی بسیار جذاب میبایست با استفاده از طرح های ساختمانی و معماری که به فکرتان خطور می کنند به ساخت و ساز انواع بنا ها و ساختمان هایی که برای یک شهر واقعی نیاز است بپردازید. Monopoly Tycoon گرافیک نه چندان پیشرفته و خارق العاده ای نداشته ولی به حدی جذاب بوده که بازی خور را ساعت ها به خود سرگرم می کند.

نسخه بدون نیاز به کرک و پرتابل بازی جایگزین شد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:دانلود بازی ,دانلود بازي اکشن,

] [ 21:24 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

بازی بسیار سرگرم کننده و کم حجم مار کلاسیک-کامپیوتر-

 

Snake Classics بازی بسیار سرگرم کننده و کم حجم مار کلاسیک Snake Classics

بازی Snake از اوایل ساخت بازی های بسیار ساده در کنسول های اولیه از جمله Micro و SEGA حضور داشته و تا کنون نیز طراحی نسخه های جدید آن برای سیستم عامل های مختلف ادامه دارد. Snake Classics در سال 2012 با سبکی قدیمی و به اصطلاح کلاسیک ساخته شده است تا باری دیگر خاطرات مربوط به Snake در گوشی های موبایل و کنسول های قدیمی را زنده کند.

در این بازی طبق معمول وظیفه هدایت مار کوچکی را دارید که با طی مسافت های کوتاه و یا طولانی به میوه های مختلفی از جمله سیب می رسد و با نوش جان کردن آن بزرگ و بزرگ تر می شود. البته با این تفاوت که گرافیک بازی کمی بهبود یافته و محیط آن نیز  تغییر کرده است. Snake Classics قابل اجرا بر روی تمامی سیستم ها و ویندوز ها از قبیل 7 و Vista بوده و بهترین گزینه برای اوقات فراغت محسوب می شود.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:دانلود بازی,

] [ 21:14 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

بازی تنیس سه بعدی

 

هرچه در زمان پیش رویم بیشتر در دنیای مجازی غرق خواهیم شد و امروز شاهد یکی از بهترین ورزش ها و تفریحات ارزشمند دنیای رایانه خواهید بود زیرا که سایت نرم افزاری دانلود رایگان یکی از واقعی ترین بازی های تنیس را به صورت سه بعدی تهیه دیده است.
Dream Match Tennis که به عنوان خیال همچون واقعیت ساخته شده یکی از واقعی ترین بازی های تنیس سه بعدی است که شما را به بازی در یک مسابقه واقعی بر روی کامپیوتر شخصی دعوت می کند. تنها کاری که باید انجام دهید کنترل توپ و بردن مسابقه است. مسابقه تنیس در 2 سبک مختلف بازی، 3 نمای ظاهری، 4 شخصیت بازیکن و امکان کنترل توسط کیبورد و دسته بازی و بازیکن در برابر بازیکن، بازیکن در برابر رایانه در 7 سطح سختی می باشد.

Dream Match Tennis که به عنوان بهترین بازی تنیس شبیه سازی شده است جاذبه خاصی دارد که شما را از بازی های مشابه دل زده می کند هچنین با نیاز های کمی که برای اجرا دارد انتخاب بسیار مناسبی برای بازی می باشد. تغییر زاویه دید با جا به جایی دوربین، تغییر دلخواه زمین چمن بازی، انتخاب بازیکن دلخواه، پیچیدگی خاص مراحل، بازی با کامپیوتر یا با دیگر بازیکن ها و بازی آنلاین از خصیصه های اصلی بازی می باشند و شما را از بازی با آن راضی نگه می دارد.

Dream Match Tennis Pro 2.09 Portable - بازی تنیس سه بعدی

سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرا:

  • ویندوز: 98/ME/2000/XP/Vista
  • پردازنده: 1 GHz
  • رم: 128 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0c

دانلوددانلود رایگان بازی تنیس سه بعدی (حجم : 54.65 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

 

[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:دانلودبازی تنیس,

] [ 11:52 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

دانلود بازی تارزان | Tarzan Game for Pc

 

بازی تارزان  (ورژن کامپیوتر) از آن دسته بازیهایی میباشد که مطمئناً از یاد هیچ یک از کسانی که با این بازی خاطرات دارند نخواهد رفت. این بازی قدیمی تا چندین سال پیش بسیار پرطرفدار بود و حتی هنوز هم علاقه مندان این بازی، تارزان را به بازیهای پرحجم و سنگین جدید ترجیح میدهند. به همین دلیل این بار بازی بسیار زیبا و خاطره دار تارزان را برای شما آماده کرده ایم و امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

www.Clickkon.com

 

 

[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی تارزان,

] [ 11:35 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

دانلود بازی Angry Birds Hunter برای کامپیوتر

 

ین بار برای اولین بار در اینترنت و سایتهای ایرانی بازی بسیار زیبای Angry Birds Hunter را برای کامپیوتر برای شما عزیزان در سایت tone آماده کرده ایم. این بازی نسخه ای متفاوت از بازی زیبای پرندگان خشمگین است که برای کامپیوتر ارائه شده است.

www.Clickkon.com

 

 

[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی,

] [ 11:32 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

بازی قابل حمل مدیریت مزارع میوه Fruits Inc Final

 

Fruits Inc Final – بروک از مادربزرگ خود یک باغ میوه به ارث برده است که برای این مزارع برنامه های بزرگی دارد . شما می بایست به او کمک کنید تا رویای تبدیل شدن به یک امپراتوری فروش میوه و محصولات مزارع مادربزرگش را تحقق ببخشد . پس در این سفر بزرگ با بروک همراه شوید ! و با کار و کسب کردن امتیاز حوضه ی فعالیت و فروش خود را گسترش دهید تا به موفقیت های بزرگتر دست یابید . در ادامه می توانید این بازی زیبا را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Fruits Inc بازي قابل حمل مديريت مزارع میوه Fruits Inc Final

password بازي قابل حمل مديريت مزارع میوه Fruits Inc Final پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازي قابل حمل مديريت مزارع میوه Fruits Inc Final لینک دانلود ۵۱٫۰ مگابایت | لینک کمکی

 

[ جمعه 20 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی ,دانلود بازي کودکان,

] [ 17:3 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

پرندگان خشمگین و جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars 1.1.0

 

نسخه جدید بازی Angry Birds Star Wars عرضه شد. داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. در این نسخه ۸۰ مرحله وجود دارد. جایزه های جدید آماده کشف شدند هستن وگیم پلی بازی نیز بهبود یافته و جدید شده است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی حتما لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید.

 

Angry Birds Star Wars پرندگان خشمگین و جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars 1.1.0

 

***نظریادتون بره****
****برای دانلود به ادامه مطلب بروید****

 

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:دانلود باری,دانلود پرندگان خشمگین,

] [ 10:50 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

بازی پرتابل مدیریت مزارع کشاورزی The Joy of Farming Final

 

The Joy of Farming عنوان یک یک بازی مدیریتی و سرگرم کننده می باشد که در این بازی شما می بایست به پرورش انواع هویج ، سیب زمینی، گوجه فرنگی و سایر سبزیجات بپردازید و آن ها را برای عرضه به مشتریان آماده کنید . بازی دارای ۶۵ مرحله ی جذاب می باشد که می تواند ساعت ها شما را مشغول کند . در ادامه می توانید نسخه قابل حمل (بدون نیاز به نصب) این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید و امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

The Joy of Farming بازي پرتابل مديريت مزارع كشاورزي The Joy of Farming Final

 

***نظریادتون بره****
****برای دانلود به ادامه مطلب بروید****

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی ,دانلود بازي کودکان,

] [ 10:43 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه