بزرگترین وبسایت دانلود(موزیک .نرم افزار .اس ام اس.عکس)

هرآنچه شما بخواهید اینجاست

بازی بسیار خاطره انگیز و به یاد ماندنی Midtown Madness 1

 

Midtown Madness بازی بسیار خاطره انگیز و به یاد ماندنی Midtown Madness 1

اگر شما نیز یکی از گیمر های چند ساله ی اخیر باشید بدون شک شاهکار بسیار جذاب شرکت Microsoft را که Midtown Madness نام گرفته , به یاد دارید. این بازی که توسط Microsoft Game Studios ساخته شد پس از انتشار آن با استقبال بی نظیری از طرفداران بازی های ورزشی و ماشین سواری روبرو شد که همین امر موجب ساخت نسخه های بعدی این اثر خارق العاده طی چند سال شد.

اگر چه اولین نسخه از Midtown Madness گرافیک و حجم بسیار بالایی مانند بازی های امروزی نداشته ولی به جرات می توان گفت که جذابیتش بیشتر از آن ها بوده و خاطرات بسیاری از افراد را زنده می کند. هم چنین روند بازی در خیابان ها و اتوبان ها جریان داشته و با رد کردن هر یک از مراحل قادر به بازی کردن قفل ماشین های جدید خواهید بود. سیستم خاص و پیشرفته ای برای اجرای این بازی لازم نبوده و بر روی تمامی ویندوز ها از قبیل ویندوز 7 و Vista قابل نصب و اجرا می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:دانلود بازي ماشین,

] [ 21:23 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

بازی تنیس سه بعدی

 

هرچه در زمان پیش رویم بیشتر در دنیای مجازی غرق خواهیم شد و امروز شاهد یکی از بهترین ورزش ها و تفریحات ارزشمند دنیای رایانه خواهید بود زیرا که سایت نرم افزاری دانلود رایگان یکی از واقعی ترین بازی های تنیس را به صورت سه بعدی تهیه دیده است.
Dream Match Tennis که به عنوان خیال همچون واقعیت ساخته شده یکی از واقعی ترین بازی های تنیس سه بعدی است که شما را به بازی در یک مسابقه واقعی بر روی کامپیوتر شخصی دعوت می کند. تنها کاری که باید انجام دهید کنترل توپ و بردن مسابقه است. مسابقه تنیس در 2 سبک مختلف بازی، 3 نمای ظاهری، 4 شخصیت بازیکن و امکان کنترل توسط کیبورد و دسته بازی و بازیکن در برابر بازیکن، بازیکن در برابر رایانه در 7 سطح سختی می باشد.

Dream Match Tennis که به عنوان بهترین بازی تنیس شبیه سازی شده است جاذبه خاصی دارد که شما را از بازی های مشابه دل زده می کند هچنین با نیاز های کمی که برای اجرا دارد انتخاب بسیار مناسبی برای بازی می باشد. تغییر زاویه دید با جا به جایی دوربین، تغییر دلخواه زمین چمن بازی، انتخاب بازیکن دلخواه، پیچیدگی خاص مراحل، بازی با کامپیوتر یا با دیگر بازیکن ها و بازی آنلاین از خصیصه های اصلی بازی می باشند و شما را از بازی با آن راضی نگه می دارد.

Dream Match Tennis Pro 2.09 Portable - بازی تنیس سه بعدی

سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرا:

  • ویندوز: 98/ME/2000/XP/Vista
  • پردازنده: 1 GHz
  • رم: 128 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0c

دانلوددانلود رایگان بازی تنیس سه بعدی (حجم : 54.65 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

 

[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:دانلودبازی تنیس,

] [ 11:52 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

دانلود بازی Deadly Race برای PC

 

Deadly Race یک بازی ماشین سواری بسیار زیبا میباشد که برای کامپیوتر ارائه شده است. در این بازی میبایست با سلاحها و ابزاری که در دست دارید رقبا را کنار زده و پیروز مسابقه شوید و به مراحل بعد راه پیدا کنید. در بین راه میتوانید امتیاز جمع کنید و سلاحها و ماشینهای جنگی جدید تهیه کنید و راه را برای رسیدن به مراحل بعدی آسان کنید. هم اکنون میتوانید این بازی جذاب را به صورت رایگان و با حجم مناسب در ادامه مطلب دانلود نمائید.

 

www.clickkon.com

 

 

[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی ,

] [ 11:30 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

بازی ماشین سواری

 

Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

 

Need for Speed Most Wanted-SKIDROW | 5.6 GB

نسخه ۲٫۳ گیگابایتی BlackBox به پست افزوده شد

 

NFS دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

 

دانلودادامه مطلب

 


ادامه مطلب

[ جمعه 20 بهمن 1391برچسب:بازی ماشین سواری,

] [ 17:6 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

بازی کامپیوتری جذاب تنیس Dream Match Tennis Pro 2.09

 

بازی ورزشیDream Match Tennis Pro 2.09 جذاب و پر طرفدار تنیس, با گرافیک و کیفیت فوق العاده بالا بصورت 3D و همچنین شما میتوانید هم به صورت 2 نفره و هم بصورت آنلاین به بازی بپردازید.این بازی زیبا توسط میهن دانلود نصب و تستس شده و 100% سالم برای دانلود رایگان شما عزیزان قرار گرفته دانلود کنید و لذت ببرید.

منبع www.MihanDownload.com

توجه: دانلود بازی ورزشی جدید تنیس برای کامپیوتر

 

[ جمعه 20 بهمن 1391برچسب:بازی کامپیوتری جذاب تنیس ,

] [ 16:49 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

تاریخچه باشگاه پرسپولیس

 

persopolis

 

پرسپولیس باشگاهی بود که در دی ماه سال 1342 به دست علی عبده بنا شد و در آن رشته های بولینگ، والیبال، بسکتبال فعال بود.

عبده از آمریکا به ایران آمده بود و در جامعه ورزشی این کشور در رشته بوکس صاحب عنوان قهرمانی شده بود. وی مدت ها اندیشه ایجاد تیم فوتبال پرسپولیس را با خود داشت و تیم فوتبالی را ایجاد کرده بود که تیم ضعیفی در رده دوم باشگاه های کشور محسوب می­شد. از اعضای محبوب و ماندگار آن محمود خوردبین را می توان نام برد.

پس از انحلال باشگاه شاهین با درایت امیر مسعود برومند و رایزنی­­ های مرحوم دهداری، چند تن از بازیکنان قبلی شاهین در ترکیب تیم دسته دومی پرسپولیس قرار گرفته و ترتیب یک مسابقه با تیم جم آبادان که در آن زمان تیم صاحب نامی بود را دادند. پس از
آن تمامی اعضای شاهین به پرسپولیس پیوستند و محبوبیت شاهین بلند پرواز را به پرسپولیس هدیه نمودند.

***ادامه مطلب****

 


ادامه مطلب

[ جمعه 20 بهمن 1391برچسب:درموردباشگاه پرسپولیس,

] [ 9:22 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 2.8

 

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۲٫۸ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 2.8

 

***نظریادتون بره****
****برای دانلود به ادامه مطلب بروید****

 

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:بازی فوتبال,دانلودpes2013,

] [ 10:40 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

دانلود بازی Test Drive Ferrari Racing Legends برای PC

 

Test Drive: Ferrari Racing Legend – این بازی یازدهمین بازی از سری Test Drive میباشد که ساخته شده است که سازنده‌ی آن استدیو Slightly Mad Studios که Need for Speed: Shift را با همکاری EA ساخته بود ،‌است .ناشر بازی کمپانی نام اشنای Atari است . در نسخه های قبلی سبک بازی open world sandbox بازگشت به سبک arcade racing همانطور که بازی Test Drive 6 اینطور بود و یک spin-off باشد. افسانه فراری بر روی تاریخچه اتومبیلهای فراری متمرکز است و مسابقات : Formula One , rally racing و GT .بیش از ۵۰ اتومبیل از نوع فراری در بازی وجود خواهد داشت و همه انها به صورت کامل چه از داخل چه از خارج طراحی شده اند و حتی افکتهای خسارت انها نیز بخوبی طراحی شده اند.گیم پلی بازی مثل سریهای گذشته خواهد بود با کمی تغییر مانند نسخه های Test Drive 2 و شبیه به Test Drive 6 هست اما Slightly Mad Studios بخشهایی را الهام خواهد گرفت ، سازنده بازی سعی دارد با الهام از بازی NFS مدلهای dynami و افکتهای تخریب را نیز در بازی بنمایش بگذارد .

 

Test Drive Ferrari Racing Legends-SKIDROW | 2.7 GB

 

Test Drive Ferrari Racing Legends دانلود بازي Test Drive Ferrari Racing Legends براي PC

 

 

**نظریادتون نره**

***برای دانلود به ادامه مطلب بروید***



ادامه مطلب

[ پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:بازی ماشین سواری,

] [ 10:30 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

درموردباشگاه ریال مادرید

باشگاه فوتبال رئال مادرید (به اسپانیاییReal Madrid Club de Fútbol) یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال است که در مادرید، پایتخت اسپانیا قرار دارد. رئال موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اسپانیا و موفقترین تیم فوتبال قرن ۲۰ به انتخاب فیفا است. آن‌ها دارای رکورد ۳۱ بار قهرمانی در لالیگا، ۱۸ قهرمانی در کوپا دل ری (جام حذفی)، ۸ سوپرکاپ اسپانیا، ۹ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۲ جام یوفا، ۱ سوپرکاپ اروپا و ۳ قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان هستند. رئالی‌ها هم‌اکنون نیز عضو گروه ۱۴هستند. کلمهٔ رئال در زبان اسپانیایی، به معنی «سلطنتی» است، این لقب را شاه آلفونسو سیزدهم در سال ۱۹۲۰ بر این تیم نهاد. همچنین در همان سال، شکل یک تاج نیز بر روی آرم این باشگاه قرار گرفت.

 

 

 

 

بقیه ادامه مطلب


ادامه مطلب

[ دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:رئال مادرید&ورزشی,

] [ 18:38 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه