بزرگترین وبسایت دانلود(موزیک .نرم افزار .اس ام اس.عکس)

هرآنچه شما بخواهید اینجاست

دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC

داستان بازی همانند نسخه قبل در دوران جنگ جهانی اتفاق می افتد.البته در این نسخه ارتش روسیه نیز به نژاد های قابل بازی بازی اضافه شده است.در واقع بخش از بخش داستانی و کمپین بازی،حاضل روایت و فلش بک های ذهن یک سرباز روسی اسیر شده توسط آلمان ها خواهد بود.همچنین بازی شامل نبرد های جنگ جهانی دوم در شرق اروپا و فتح برلین نیز می شود. سیستم گیم پلی بازی در این نسخه بسیار چالش برانگیز تر و بهتر و صد البته واقعی تر خواهد بود.در این نسخه به وسیله موتور قدرتمند بازی،Essence Engine 3 ، نوع جدیدی از Line Of Sight با نام TrueSight‌طراحی شده است.هدف از شراحی TrueSight شبیه سازی هرچه واقعی تر دید سربازان در محیط های مختلف است.در واقع به وسیله تکنولوژی TrueSight‌سربازان در  محیط های مختلف رنج دید و در نتیجه رنج حمله متفاوتی خواهند داشت. از دیگر المان های گیم پلی بازی می توان به محیط های تخریب پذیر و سیستم ColdTech اشاره کرد.در سیستم ColdTech سعی شده تا آب و هوای بازی هرچه واقعی تر جلوه کند.در واقع به طور کلی آب و هوا در بازی یک فاکتور حیاتی به شمار می رود که می تواند باعث بهتر شدن و یا بد تر شدن کارایی سربازان شما بشود.مثلا سرعت حرکت سربازان در جاهایی که برف عمیق دارند کمتر خواهد بود.حتی آب و هوا سرنوشت مرگ و زندگی سربازان شما را نیز تعیین خواهد کرد.به عنوان مثال،یک سری دریاچه های یخ زده در بزای تعبیه شده است که سربازان می توانند از روی آن رد شوند.در حین این رد شدن ممکن است یخ شکسته و سربازان شما غرق شوند.مورد دیگر این است که اگر سربازان شما برای مدت زمان زیادی در بیرون از پایگاه شما و در سرما باشند دچار سرمازدگی و یخ زدگی خواهند شد و خواهند مرد!البته چاره این کار این است که سربازان خود را نزدیک آتش نگه دارید.

Company of Heroes 2 PC-RELOADED

 

company of heroes 2 pc cover دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC

 

 

 

دانلود وتوضیحات بیشتردرادامه مطلب


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC,

] [ 23:34 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

دانلود بازی Legends of Dawn برای PC

Legends of Dawn گیمرها را به نبردهای خونین در مناطق شمالی Narr فرا می خواند. زنده ماندن شما بسته به خود شما، جادوی شما و شمشیر شما دارد. چیزی که این بازی را از سایر بازی های مشابه به خود متمایز می کند، آزادی بازی که در چندین ویژگی متعدد که به ندرت در بازی های سبک RPG دیده شده است می باشد. در این بازی سعی شده تا نبردها به واقعیت بسیار نزدیک شده و تجربه ای که خواستار درونی گیمرها می باشد مهیا شود. البته، گزینه هایی که شما در هنگام بازی کردن پیش رو دارید شما را از امتحان کردن دیگر موارد منع نمی کند و همچنین می توانید سایر موارد را به طور همزمان نیز استفاده نمایید. شما می توانید نیروی جادویی و شمشیر خود را ترکیب کنید و … . بازی Legends of Dawn از محدودیت های کلاسیک برخلاف زندگی واقعی جدا شده است. کلاس، مسابقه و تفاوت ها در تمامی بازی وجود دارد اما بعد از این که شما سبک و مسابقه خود را انتخاب نمودید، می توانید تمامی موارد بازی را بدون ریستارت نمودن بازی جایگزین نمایید و استفاده کنید.

Legends of Dawn PC-SKIDROW

 

Legends of Dawn pc cover small دانلود بازی Legends of Dawn برای PC

 

دانلوددرادامه مطلب


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:دانلود بازی Legends of Dawn برای PC,

] [ 23:30 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

دانلود بازی ها Dark Tales

Dark Tales 5: Edgar Allan Poe's The Masque of the Red Death – با سری پنجم از سری بازی های Dark Tales در خدمت شما علاقه مندان هستیم. این بازی به سبب بهره گیری از آثار ادگار آلن پو ، نویسنده داستان‌های کوتاه آمریکایی که عمده شهرتش را به خاطر توسعه‌ بخشیدن به گونه‌های ادبی وحشت و خیال‌ پردازی به دست آورده دارای فضایی ترسناک بوده و از درون‌ مایه ای گوتیک برخوردار است. چنانچه شایعه شده است ، یک جانی آدمکش که تنها سر نخ بدست آمده از وی تاکنون ، ماسک قرمز روی صورت اوست دست به قتل مقامات بلند پایه ی شهر زده است.شهردار شهر که خود را هدف بعدی این قاتل سریالی می داند ، با شما شخصا تماس گرفته و ماموریت ردیابی و متوقف کردن او را به شما محول می کند….
 

 

دانلودوتصاویری از محیط بازی درادامه مطلب


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:دانلود بازی ,دانلود بازي اکشن,

] [ 9:50 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

بازی هیجان انگیز و جذاب تالار بیگانیگان

 

alien hallway بازی هیجان انگیز و جذاب تالار بیگانیگان Alien Hallway

تالار بیگانگان یا همان Alien Hallway عنوان یک بازی اکشن و پر از خشونت با حجمی بسیار مناسب بوده که در جریان بازی در تالاری بسیار بزرگ و پر از بیگانه یا همان موجودات فضایی ( Allien ) رخ می دهد. شما به عنوان یک فرد حرفه ای وظیفه دارید تا به هر نحوی که شده بیگانگان را از آن جا دور ساخته و به طور کامل نابودشان کنید.

برای نابودی آن ها می توانید از سلاح ها و تجهیزات پیشرفته و متنوعی استفاده کنید تا در نبرد پیروز شوید. با گذشت هر یک از مراحل تعداد آن ها بیشتر شده و سلاح های بهتری در اختیارتان قرار می گیرد. بازی Alien Hallway قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله 7 و Vista بوده که می توانید آن را به صورت رایگان دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:دانلود بازی ,دانلود بازي اکشن,

] [ 21:18 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

بازی خاطره انگیز و استراتژیک کماندو

 

Command & Conquer Gold بازی خاطره انگیز و استراتژیک کماندو Command & Conquer Gold

Command & Conquer عنوان شاهکاری به یاد ماندنی از شرکت معروف Electronic Arts یا همان به اختصار EA بوده که اولین نسخه از این بازی در سال 1995 انتشار یافته است. این بازی بسیاری از گیمر ها را شیفته خود کرد و همین امر موجب شد تا نسخه های جدید تر و پیشرفته ترCommand & Conquer با پسوند های مختلف از جمله Gold پا به عرصه بازار های جهانی بگذارند که آخرین نسخه از آن سال 2011 عرضه شد.

Command & Conquer Gold سبکی استراتژیک و اکشن داشته و دوره جنگ های مدرن را شبیه سازی می کند. از ویژگی های منحصر بفرد آن می توان به خرید و فروش انواع سلاح های گرم و پیشرفته , ساخت و تخریب بنا های نظانی و اقتصادی مورد نظر کاربر و حجم بسیار مناسب آن اشاره کرد. با اینکه بازی از گرافیک بسیار بالایی بهره نمی برد ولی برای بسیازی از افراد خاطرات شیرین چندین سال پیش را زنده می کند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:دانلود بازی ,دانلود بازي اکشن,

] [ 21:17 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

دانلود رایگان بازی ضد حمله

 

ضد حمله یک بازی جذاب می باشد.به عنوان یک تروریست شما باید با نگه داشتن گروگان ها و کاشت بمب در یک مکان خاص و منفجر کردن آن قبل از اینکه ضد تروریست ها بر شما غلبه کنند  جلوی ضد تروریست ها را بگیرید.

 

 

Counter Strike 1.5 Final 1.5 دانلود رایگان بازی ضد حمله

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود

 

 

پسورد فایل : www.p30ask.com پسورد فایل فشرده : www.p30ask.com

 

[ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:دانلود بازی ,دانلود بازي اکشن,

] [ 20:17 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

دانلود رایگان بازی جنگ های مدرن ارتش ایالات متحده

 

جنگ های مدرن مبتنی بر بازی استراتژی است که در آن شما فرمانده ارتش ایالات متحده و یا ارتش چین خواهید بود. شما به عنوان فرمانده در طول جنگی که در شرق آسیا اتفاق می افتد خواهید بود. کنترل یک ارتش مدرن و واقع گرایانه با تسلیحات و تکنولوژی بالا در اختیار شما خواهد بود. این بازی توسط Dataware منتشر شده است.

 

 

700527 دانلود رایگان بازی جنگ های مدرن ارتش ایالات متحده

 

 

 

 

 

لینک دانلود

 

 

 

 

 

پسورد فایل : www.p30ask.com پسورد فایل فشرده : www.p30ask.com

 

[ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:دانلود بازی ,دانلود بازي اکشن,

] [ 20:16 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

دانلود رایگان بازی کرایسیس

 

 کرایسیس ۳ ادامه سری معروف اکشن از کرایتک می باشد. این بازی برای سال ۲۰۴۷ می باشد، اما شما باید نقش پیامبر را بازی کنید. او به نیویورک بازگشت، جایی که او می فهمد که در شهر ساخت Nanodome انجام می گیرد که گفته می شد برای حفاظت و تمیز کردن شهر می باشد، اما در واقع ساخت و ساز آن بخشی از عملیات مخفیانه را به تصرف در آوردن فن آوری برای سلطه بر جهان است. پیامبر از برنامه های مخرب جلوگیری کرده و دشمنان باقی مانده را نابود می کند.

 

 

cry zps28fdf22f دانلود رایگان بازی کرایسیس 3

 

 

 

 

لینک دانلود

 

 

پسورد فایل : www.p30ask.com پسورد فایل فشرده : www.p30ask.com

 

[ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:دانلود بازی ,دانلود بازي اکشن,

] [ 20:15 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

بازی مدافع ستارگان

 

بعد از مدت ها بازی زیبا و هیجان انگیز مدافع ستارگان Star Defender ورژن جدیدی از بازی هیجان انگیز خود را عرضه کرده که سایت نرم افزار دانلود رایگان بازی کامپیوتری آن را به اشتراک گذاشته است. حتما مدت زیادی است که این بازی را انجام نداده اید و منتظر نسخه جدیدی از این بازی بودید تا بار دیگر از نابودی بشر در برابر هجوم آسمانی جلوگیری کنید. در Star Defender 4 شهرت و آوازه شما مانند آتشی در دشمن، در سراسر کهکشان پخش شده است، به همین خاطر دشمنان بشر دست به یکی کرده و آماده حمله می باشند.
این بار با دشمنان جدیدی در فضا روبرو خواهید شد و نیاز به ارتقاء سلاح برای مقابله با مرگبار ترین سلاح ها و حمله های دشمن باشید. اگر نسخه 3 این بازی کامپیوتر را انجام دادید و از آن لذت بردید، این سری جدید بازی مدافع ستارگان را از دست ندهید زیرا به یکی از بهترین بازی های تیر اندازی فضایی روبرو خواهید شد. ویژگی های گرافیکی فوق العاده، مواد منفجره، و صداهای هیجان انگیز و دشمنان و حشرات مزاحم عجیب در انتظار شما هستند.

Star Defender 4 v1.17 Portable PC Game - بازی مدافع ستارگان

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: Windows 2000/XP/Vista
  • پردازنده: 600 Mhz
  • رم: 128 مگابایت
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8.1

دانلوددانلود رایگان بازی فضایی مدافع ستارگان (حجم : 13.1 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

 

[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:بازی مدافع ستارگان,دانلودبازی,

] [ 11:43 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

دانلود بازي Mortal Kombat Trilogy

بازی بسیار زیبای Mortal Kombat Trilogy مخصوص کامپیوتر که ادغامی از نسخه های 1 و 2 و 3 این بازی میباشد و تمام کارکترهای قدیم و جدید این بازی را داراست و پیشنهاد میکنیم حتماً این بازی جذاب را دانلود کنید.

 

wWw.ClickKon.cOm

 

***هرکارمی خوای بکن ولی نظریادت نره***
***بقیه ادامه مطلب***


ادامه مطلب

[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:دانلود بازي ,

] [ 11:38 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه