بزرگترین وبسایت دانلود(موزیک .نرم افزار .اس ام اس.عکس)

هرآنچه شما بخواهید اینجاست

دانلود بازی Haunted Legends 4 The Curse of Vox برای PC

Haunted Legends 4 The Curse of Vox – عنوان یک بازی زیبا به سبک Hidden Object است.در این بازی به تحقیق و پژوهش پیرامون یک خانه که گویا خالی از سکنه اما مملو از ارواح است خواهید پرداخت.سیلویا که از مدت ها پیش در این زمینه از شما درخواست کمک کرده بود دیگر طاقتش تاخت شده است.نیروی پلیس پرونده مفقود شدن برابر او را مختومه اعلام کرد و حالا تنها امید سیلویا برای روشن شدن این موضوع شما هستید.اما مشکل بزرگی که فعلا پیش روی شماست همانا فتح خانه توسط ارواح است.چگونه می توان آنها را به عقب راند ؟ آیا می توان با آنها صلح کرد ؟ گویا پاسخ تمامی این پرسش ها در کتابچه ای در زیرزمین خانه قرار دارد..  
 

Haunted Cover دانلود بازی Haunted Legends 4 The Curse of Vox برای PC

 

دانلوددرادامه مطلب


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:دانلود بازی Haunted Legends 4 The Curse of Vox برای PC,

] [ 23:42 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

دانلود بازی ها Dark Tales

Dark Tales 5: Edgar Allan Poe's The Masque of the Red Death – با سری پنجم از سری بازی های Dark Tales در خدمت شما علاقه مندان هستیم. این بازی به سبب بهره گیری از آثار ادگار آلن پو ، نویسنده داستان‌های کوتاه آمریکایی که عمده شهرتش را به خاطر توسعه‌ بخشیدن به گونه‌های ادبی وحشت و خیال‌ پردازی به دست آورده دارای فضایی ترسناک بوده و از درون‌ مایه ای گوتیک برخوردار است. چنانچه شایعه شده است ، یک جانی آدمکش که تنها سر نخ بدست آمده از وی تاکنون ، ماسک قرمز روی صورت اوست دست به قتل مقامات بلند پایه ی شهر زده است.شهردار شهر که خود را هدف بعدی این قاتل سریالی می داند ، با شما شخصا تماس گرفته و ماموریت ردیابی و متوقف کردن او را به شما محول می کند….
 

 

دانلودوتصاویری از محیط بازی درادامه مطلب


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:دانلود بازی ,دانلود بازي اکشن,

] [ 9:50 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

بازی بسیار جالب و خاطره انگیز مدیریت شهر Monopoly Tycoon

 

Monopoly tycoon بازی بسیار جالب و خاطره انگیز مدیریت شهر Monopoly Tycoon

همان طور که بسیاری از شما کاربران آشنایی دارید سری بازی های Monopoly در دنیای مجازی و حتی واقعی از سال ها پیش از محبوبیت خاصی برخوردار بوده که این محبوبیت موجب ساخته بازی های کامپیوتری آن پس از بازی های فکری و صفحه ای شده است. Monopoly Tycoon عنوانی نه چندان جدید ولی فوق العاده سرگرم کننده بوده که با سبکی مدیریتی و استراتژیک طراحی شده است.

در این بازی بسیار جذاب میبایست با استفاده از طرح های ساختمانی و معماری که به فکرتان خطور می کنند به ساخت و ساز انواع بنا ها و ساختمان هایی که برای یک شهر واقعی نیاز است بپردازید. Monopoly Tycoon گرافیک نه چندان پیشرفته و خارق العاده ای نداشته ولی به حدی جذاب بوده که بازی خور را ساعت ها به خود سرگرم می کند.

نسخه بدون نیاز به کرک و پرتابل بازی جایگزین شد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:دانلود بازی ,دانلود بازي اکشن,

] [ 21:24 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

بازی بسیار سرگرم کننده و کم حجم مار کلاسیک-کامپیوتر-

 

Snake Classics بازی بسیار سرگرم کننده و کم حجم مار کلاسیک Snake Classics

بازی Snake از اوایل ساخت بازی های بسیار ساده در کنسول های اولیه از جمله Micro و SEGA حضور داشته و تا کنون نیز طراحی نسخه های جدید آن برای سیستم عامل های مختلف ادامه دارد. Snake Classics در سال 2012 با سبکی قدیمی و به اصطلاح کلاسیک ساخته شده است تا باری دیگر خاطرات مربوط به Snake در گوشی های موبایل و کنسول های قدیمی را زنده کند.

در این بازی طبق معمول وظیفه هدایت مار کوچکی را دارید که با طی مسافت های کوتاه و یا طولانی به میوه های مختلفی از جمله سیب می رسد و با نوش جان کردن آن بزرگ و بزرگ تر می شود. البته با این تفاوت که گرافیک بازی کمی بهبود یافته و محیط آن نیز  تغییر کرده است. Snake Classics قابل اجرا بر روی تمامی سیستم ها و ویندوز ها از قبیل 7 و Vista بوده و بهترین گزینه برای اوقات فراغت محسوب می شود.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:دانلود بازی,

] [ 21:14 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

دانلود رایگان بازی کرایسیس

 

 کرایسیس ۳ ادامه سری معروف اکشن از کرایتک می باشد. این بازی برای سال ۲۰۴۷ می باشد، اما شما باید نقش پیامبر را بازی کنید. او به نیویورک بازگشت، جایی که او می فهمد که در شهر ساخت Nanodome انجام می گیرد که گفته می شد برای حفاظت و تمیز کردن شهر می باشد، اما در واقع ساخت و ساز آن بخشی از عملیات مخفیانه را به تصرف در آوردن فن آوری برای سلطه بر جهان است. پیامبر از برنامه های مخرب جلوگیری کرده و دشمنان باقی مانده را نابود می کند.

 

 

cry zps28fdf22f دانلود رایگان بازی کرایسیس 3

 

 

 

 

لینک دانلود

 

 

پسورد فایل : www.p30ask.com پسورد فایل فشرده : www.p30ask.com

 

[ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:دانلود بازی ,دانلود بازي اکشن,

] [ 20:15 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

دانلود بازی تارزان | Tarzan Game for Pc

 

بازی تارزان  (ورژن کامپیوتر) از آن دسته بازیهایی میباشد که مطمئناً از یاد هیچ یک از کسانی که با این بازی خاطرات دارند نخواهد رفت. این بازی قدیمی تا چندین سال پیش بسیار پرطرفدار بود و حتی هنوز هم علاقه مندان این بازی، تارزان را به بازیهای پرحجم و سنگین جدید ترجیح میدهند. به همین دلیل این بار بازی بسیار زیبا و خاطره دار تارزان را برای شما آماده کرده ایم و امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

www.Clickkon.com

 

 

[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی تارزان,

] [ 11:35 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

بازی قابل حمل مدیریت مزارع میوه Fruits Inc Final

 

Fruits Inc Final – بروک از مادربزرگ خود یک باغ میوه به ارث برده است که برای این مزارع برنامه های بزرگی دارد . شما می بایست به او کمک کنید تا رویای تبدیل شدن به یک امپراتوری فروش میوه و محصولات مزارع مادربزرگش را تحقق ببخشد . پس در این سفر بزرگ با بروک همراه شوید ! و با کار و کسب کردن امتیاز حوضه ی فعالیت و فروش خود را گسترش دهید تا به موفقیت های بزرگتر دست یابید . در ادامه می توانید این بازی زیبا را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Fruits Inc بازي قابل حمل مديريت مزارع میوه Fruits Inc Final

password بازي قابل حمل مديريت مزارع میوه Fruits Inc Final پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازي قابل حمل مديريت مزارع میوه Fruits Inc Final لینک دانلود ۵۱٫۰ مگابایت | لینک کمکی

 

[ جمعه 20 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی ,دانلود بازي کودکان,

] [ 17:3 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

بازی پرتابل مدیریت مزارع کشاورزی The Joy of Farming Final

 

The Joy of Farming عنوان یک یک بازی مدیریتی و سرگرم کننده می باشد که در این بازی شما می بایست به پرورش انواع هویج ، سیب زمینی، گوجه فرنگی و سایر سبزیجات بپردازید و آن ها را برای عرضه به مشتریان آماده کنید . بازی دارای ۶۵ مرحله ی جذاب می باشد که می تواند ساعت ها شما را مشغول کند . در ادامه می توانید نسخه قابل حمل (بدون نیاز به نصب) این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید و امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

The Joy of Farming بازي پرتابل مديريت مزارع كشاورزي The Joy of Farming Final

 

***نظریادتون بره****
****برای دانلود به ادامه مطلب بروید****

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی ,دانلود بازي کودکان,

] [ 10:43 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

دانلود بازی فکری The Mirror Mysteries 2: Forgotten Kingdoms

 

The Mirror Mysteries 2: Forgotten Kingdoms – یک بازی فکری به سبک HOG است.در ادامه سری بازی های The Mirror Mysteries با نسخه جدید آن در خدمت شما هستیم.فضای کلی بازی را جادوی اهرمین های خبیث تحت الشعاع قرار می دهد.این بار تامی که زندگی خود و خانواده اش را در بند طلسم اهریمن می دید برای شکستن طلسم و رهایی از آن به جنگ دشمنانش رفت.مدت زیادی گذشته و خبری از وی نیست.اکنون خواهر تامی از شما برای پیدا کردن برادرش یاری می خواهد.اهریمن یک بار دیگر بازگشته است.او را شکست دهید ، با کشف اسرار و حقایق پنهان این دنیای افسانه ای و با سفر کردن به مکان های شگفت انگیز و حل معماهای سخت و دشوار به ماموریت خود پایان دهید…



 

 

The Mirror Mysteries2   Forgotten  Kingdoms Cover دانلود بازی فکری The Mirror Mysteries 2: Forgotten Kingdoms

 

**نظریادتون نره**

***برای دانلود به ادامه مطلب بروید***



ادامه مطلب

[ پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی ,دانلود بازي کودکان,

] [ 10:33 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه