بزرگترین وبسایت دانلود(موزیک .نرم افزار .اس ام اس.عکس)

هرآنچه شما بخواهید اینجاست

بازی بسیار جالب و خاطره انگیز مدیریت شهر Monopoly Tycoon

 

Monopoly tycoon بازی بسیار جالب و خاطره انگیز مدیریت شهر Monopoly Tycoon

همان طور که بسیاری از شما کاربران آشنایی دارید سری بازی های Monopoly در دنیای مجازی و حتی واقعی از سال ها پیش از محبوبیت خاصی برخوردار بوده که این محبوبیت موجب ساخته بازی های کامپیوتری آن پس از بازی های فکری و صفحه ای شده است. Monopoly Tycoon عنوانی نه چندان جدید ولی فوق العاده سرگرم کننده بوده که با سبکی مدیریتی و استراتژیک طراحی شده است.

در این بازی بسیار جذاب میبایست با استفاده از طرح های ساختمانی و معماری که به فکرتان خطور می کنند به ساخت و ساز انواع بنا ها و ساختمان هایی که برای یک شهر واقعی نیاز است بپردازید. Monopoly Tycoon گرافیک نه چندان پیشرفته و خارق العاده ای نداشته ولی به حدی جذاب بوده که بازی خور را ساعت ها به خود سرگرم می کند.

نسخه بدون نیاز به کرک و پرتابل بازی جایگزین شد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:دانلود بازی ,دانلود بازي اکشن,

] [ 21:24 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

دانلود بازی Frozen Hearth برای PC

 

بازی بسیار زیبا و استراتژیک Frozen Hearth که در استودیو بازیسازی Epiphany Games ساخته شده و سپس کمپانی Immanitas Entertainment GmbH آن را برای PC در سال ۲۰۱۲ منتشر نموده است ، بازی قلب های یخ زده یک بازی استراتژیک با ترکیبی از اکشن/فانتری است ، که دنیای جادوگران و هیولاها را به چالش میکشد ، در سرزمین هیولای یخی نیروهای هیولا مردم را به گروگان می گیرند و در فکر نابودی و انقراض نژاد دیگر هستند . حال شمایید که دیگر از خود نمی شناسید و به مبارزه این نژاد بی رحم میروید . در این بازی در دنیای سحر و جادو قدم خواهید گذاشت و می توانید کسب قدرت کنید و فنون و جادو و سحرهای مختلفی یاد بگیرید و به قدرت خود بیفزایید . بازی حالت مولتی پلیر نیز دارد و می توانید چند نفره بازی کنید و محارت های خود را در یک چالش رقابتی مورد آزمایش قرار دهید.

 

Frozen Hearth-RELOADED | 2.2 GB 

Frozen Hearth دانلود بازي Frozen Hearth براي PC

***نظریادتون بره****
****برای دانلود به ادامه مطلب بروید****

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی ,دانلود بازي استراژيكي براي PC,,

] [ 10:43 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه